PDA

Zobacz pełną wersję : Problem po wymianie sprężyn?



perla212267
08-02-11, 18:25
Witam mam taki problem od razu mówię że nie wiem jak było przed. Zostały założone niższe sprężyny i wymienione na nowe amory z tyłu teraz z lewej strony z przodu stoi niżej nie wiem jakieś 2 cm o co chodzi pomóżcie?

P.S wahacze z przodu też były wymieniane

pawlakowski
08-02-11, 19:36
Jeżeli wszystko jest założone poprawnie i sprężyna nie jest np. inna lub pęknięta to poczekaj z tydzień niech sie wszystko uleży i wtedy trzeba coś myśleć.. też tak miałem w ej9 ze minimalnie prawa strona byla wyżej" ale po paru dniach sie unormowało..

And84
08-02-11, 19:55
Było już dużo razy omawiane , jest tu sporo osób , którym po jednej stronie siedzi niżej :confused:

orzech85
08-02-11, 22:12
Dokładnie. Niemal każde jajko siedzi niżej po stronie kierowcy. Były całe wątki na ten temat. Ludzie zmieniali sprężyny, amory, gumy, pompowali koła, sadzali grubą teściową na fotel pasażera i nic :D Poprostu tak musi być. Więc to raczej normalne. Prawdopodobnie jest to spowodowane złym rozłożeniem ciężaru w budzie i komorze silnika.

perla212267
08-02-11, 22:13
oki dzieki pozdro

Boniek87
10-02-11, 08:47
to samo mam w swoim coupe, lewa strona 1 cm niżej niz prawa

elviss09
11-02-11, 12:07
raczej jak juz ktos wspomnial jest to zle rozlozenie masy bo np w europejskich autach skrzynia jest po stronie kierowcy a w civicu od naszego pasazera w japonii przypuszczam ze wszystkim auta stoja rowno bo i kierowca po prawej i skrzynia;)

Wojtec12345678
14-02-11, 00:21
Też mam lewą stronę niżej o 2 cm ale włożyłem między zwoje gumę usztywniającą za 20 zł i teraz autko ma 3 mm róznicy ;)

Na to nikt nie wpadł ?? :p

lozek
14-02-11, 00:26
Też mam lewą stronę niżej o 2 cm ale włożyłem między zwoje gumę usztywniającą za 20 zł i teraz autko ma 3 mm róznicy ;)

Na to nikt nie wpadł ?? :p

między zwoje? BRAWO. Świetnie, teraz po 2 stronach sprężyny zachowuja się inaczej. To prawie tak jak mieć 2 różne sprężyny....

Wojtec12345678
14-02-11, 00:30
Guma jest włożona na samej górze...także 90% sprężyny pracuje normalnie,nie ma kompletnie żadnej różnicy w jeździe a nawet jeżeli to niezauważalna...a auto stoi równo...

Podejrzewam że jedyna różnica to sztywniejsza minimalnie lewa strona co przy sportowych amorach i spręzynach i tak nie gra roli

Poza tym nie chce tandetnego gwintu za 1000 żeby to ustawić...a przy glebie tej którą teraz mam lewa strona bez gumy była -80 więc innej opcji nie było