marcin902
07-02-11, 18:52
Witam wszystkich,
bardzo proszę o szybką pomoc. Mam ej9 z98r. d14a3 którą dziś odetkałem i włożyłem uszczelke z aso w miejsce zwężki. Potem zgodnie z instrukcją które znalazłem na forum zrobiłem reset kompa włączyłem silnik i czekałem aż 3 razy włączy sie wentylator. Motor chodził może jakaś minute po czym zaczęły falować obroty od 1tyś do 2tyś. Ale czekałem spokojnie aż wentylator się 3 razy włączy i myślałem że po ponownym odpaleniu to zniknie. Niestety nie.. Obroty nadal falują a do tego mam jeszcze dwie uwagi. Podczas przyspieszania jak zmieniam bieg to po wciśnięciu sprzęgła obroty podskakują od ok.200 do 600( taki jakby mini międzygaz) natomiast podczas jazdy ze stałą predkością np 80km/h i odpuszczeniu gazu, obroty trzymają ten sam poziom jeszcze jakieś 2 sek i dopiero zaczynają spadać. Jak rozwiązać ten problem? Bardzo proszę o jakieś porady bo w weekend mam trase do przejechania i potrzebne mi auto.
Pozdrawiam
Marcin.
bardzo proszę o szybką pomoc. Mam ej9 z98r. d14a3 którą dziś odetkałem i włożyłem uszczelke z aso w miejsce zwężki. Potem zgodnie z instrukcją które znalazłem na forum zrobiłem reset kompa włączyłem silnik i czekałem aż 3 razy włączy sie wentylator. Motor chodził może jakaś minute po czym zaczęły falować obroty od 1tyś do 2tyś. Ale czekałem spokojnie aż wentylator się 3 razy włączy i myślałem że po ponownym odpaleniu to zniknie. Niestety nie.. Obroty nadal falują a do tego mam jeszcze dwie uwagi. Podczas przyspieszania jak zmieniam bieg to po wciśnięciu sprzęgła obroty podskakują od ok.200 do 600( taki jakby mini międzygaz) natomiast podczas jazdy ze stałą predkością np 80km/h i odpuszczeniu gazu, obroty trzymają ten sam poziom jeszcze jakieś 2 sek i dopiero zaczynają spadać. Jak rozwiązać ten problem? Bardzo proszę o jakieś porady bo w weekend mam trase do przejechania i potrzebne mi auto.
Pozdrawiam
Marcin.