Zobacz pełną wersję : Civic 95-01 MA/MB/MC
- Cieknie uszczelką pod kapą zaworową
- Wiązka silnikowa d15z8, a swap na b18c4
- Zadymił, zgasł i znów działa
- Wydech końcowy.
- Szybka odpowiedź.
- Problem z hamulcami tarczowymi z tyłu w MB9
- Aparat zapłonowy b18c4.
- Kontrolka econo silnik D15Z8
- Honda Civic VI 99r 1.4 Hatchback
- Reperaturka pompy hamulcowej 1" z vti
- Dziwne hamulce Civic VI 1,6iLS D16Y3 5D Hatchback
- Hamulce tył MA8 (bębny) - regulacja i samorozregulowywanie
- Gniazdo zapalniczki
- Silnik d15b2 z glowica d16y8
- dławienie silnika po ponownym odpaleniu
- Tłumik końcowy vti
- Rozpórka kielichów
- Gdzie można kupić błotnik lewy tył do MB2
- Aerodeck
- Nagrzewnica do Civic 5d VI - porężny problem ze znalezieniem
- Civic Aerodeck 1998 MC27 - problem z aparatem zapłonowym przy B18C4
- Woda w drzwiach bagażnika 5d
- Swap bębnów na tarcze
- Co to za kolektor
- Pomocy padła mi pompa oleju
- pompa wody B18C4 - dwa rodzaje ?
- Głowica D14Z4
- manual do silnika D14z4 90 KM
- Skrzynia biegów 5d VI
- wydech civic aerodeck mb9
- Biały isad na cewce
- Kontrolka ręcznego
- Czy kostka od sondy lambda jest rozbieralna ?
- Wymiana końcówek drążka kierowniczego - MA8 Liftback 1996 5D
- Wskaźnik temperatury
- Grzeje się !
- pompka, przekażnik paliwa
- B18c4 kopci korkiem i bagnetem
- adapter na zegary do licznika hondy mb6.
- Temperatura silnika rośnie po zapłonie :/
- Ważne pytanie !!!
- Czy do kupienia przewód hamulcowy sztywny tył w bębnie
- Samoregulacja tylnych szczęk w bębnie
- Stukanie przy skręcaniu
- Czujnik położenia wału
- Klimatyzacja poraz kolejny
- Civic 1.4iS MB2 97r. jaki system hamulcowy tył?
- Civic 5D, drzwi pasażera nie do otwarcia
- Zmiana klawiatury, stopek wału do innej głowicy
- Wszystkie punkty masowe
- Moment dokręcania panewek głównych d16b2
- Klimatyzacja przestaje działać przy wysokich obrotach
- kontrolka pompy paliwa
- Po wymianie bebechów nie hamują bębny.
- Prośba o ocenę ładowania przez alternator
- D14A8 Falowanie obrotów - nietypowo
- Problem nr 2 - zużycie oleju
- Odpowietrzanie hamulców po regeneracji tylnego zacisku
- Uszczelka Misy Olejowej b18c4!
- Wymiana uszczelki katalizatora
- Czasami ogrzewanie działa czasami nie
- Ciśnenie oleju B18C4
- Wymiana przegubu zewnętrznego D14A8
- wyjęcie lamp przednich z aerodecka
- Problem! Przerywające b18C4!
- czy to sonda lambda?
- Problem z wylatującą wodą z układu chłodzenia - termostat?
- Wartość vti
- Problem z odpaleniem Couple V
- Spryskiwacze mgłowe
- civic nie odpala check engine świeci
- Pacjent b18c4
- Witam i serdecznie pozdrawiam
- Fajkocewki
- Śruby lub korbowody do D14A8, dostępność
- B18C4 Przegób wewnętrzny lewy
- D14A8 - UPG samodzielna wymiana
- Ustawienie zapłonu w B18C4
- ABS po raz kolejny
- Skrzypienie zawieszenia przód - problem znaleziony ale pytanie mam
- Honda Civic 1.4 D14A8 dziwne tarcie z okolicy rozrzadu
- Dół y8 góra y7
- Centralny civ 6g
- Czy końcowy wydech da tutaj dużo???
- Macie pomysł, aby auto szło bardziej od dołu? Civic VI D14Z4
- Demontaż listwy ozdobnej okna
- Wymiana piasty - problem z dostępnością części.
- Swap hamulców
- Ramka przedniej szyby
- Problem z odpaleniem Hanki 2000 rok polfit immo problem prawdopodobnie
- Nazwa radia
- Mb8 zacinajaca się klapa bagażnika
- vi kto powie czy to orginal czy inny kolektor?
- Zimny silnik OK a z nagrzewaniem szarpie do 2.5k rpm i nie potem nie odpala
- Odpala z kluczyka dopiero po dociśnięciu do stacyjki
- Różnica pomiędzy silnikiem d14a7 a innymi d14a2,6,8
- Problem z centralnym zamkiem 5D MB2
- Problem!!Falujące obroty B18C4!1
- Wymiana przewodów paliwowych Civic 6 2000 r. 1,5 VTEC 3D D15Z6
- D14Z4 a D14Z2
- Świecąca kontrolka akumulatora podczas jazdy
- Czasy wtrysku na wolnych w D14
- Pomocy!!Wtyczka drzwi kierowcy honda MC2
- Napięcie ładowania i osłony przeciwbłotne tył w MB2 99
- Mb2 polift pokrętło ciepło zimno, daje tylko ciepłym
- Problem Civic Vi mb2 gasnie podczas jazdy i przy odpalaniu
- Zamiennik aparatu zapłonowego B18C4
- D15Z8 problem z odpaleniem, brak iskry.
- D15Z8 nie zapala się kontrolka Econo
- Remont silnika B seria
- Progi
- Legalne cofanie licznika
- swap d14z4 na d14a2
- oryginalny nr części
- Odcina zapłon przy 3,5tys RPM D14Z4
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.